31 paź 2013

Kolor przewodni ślubu i wesela

 Do mojego ślubu jeszcze 8 miesięcy a mnie już we śnie nawiedzają koszmary weselne! Dzisiaj na ślub przyszło dwa razy więcej osób niż zaprosiliśmy, tydzień temu gdy wybiła godzina 0 zorientowałam się że przecież nie wysłaliśmy nawet zaproszeń! A jeszcze wcześniej gdy już wszyscy siedzieli w kościele ja wyglądałam jak zmokła kura i nie mogłam się ogarnąć. Mimo lekkiego stresu nic nie sprawia mi tyle przyjemności co buszowanie w necie w poszukiwaniu inspiracji :)


Ciągle znajduję coś nowego. Głowa już mi pęka od pomysłów i sama nie wiem na co się zdecydować. Póki co wybrałam kolor przewodni wesela. Co prawda zmieniałam go kilka razy. Ten aktualny jest już od miesiąca co uważam za spory sukces. Oczywiście nie mogłam zdecydować się na jeden konkretny odcień, więc będzie to taka mieszanka brzoskwini, łososia, mango, moreli...smakowite kolorki :)

 W wyborze kolorów pomogła mi paleta barw firmy Beckers...

 A tutaj trochę inspiracji:














A czy są tutaj Panny Młode 2014? 
Dajcie znać na jakim etapie są Wasze przygotowania!

2 komentarze:

  1. Panną młodą jeszcze nie będę, ale uwielbiam te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór, ja zdecydowałam się póki co na miętę i blady róż, ale też się ciągle waham co do pierwszego koloru. Ostatnio podobają mi się różne odcienie niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń