27 paź 2013

Jak ocieplić wnętrze?

Zegarki przestawione?  Powoli zbliżają się długie jesienne wieczory. U mnie za oknem pada deszcz. Aura sprzyja raczej wylegiwaniu się pod ciepłym kocem, niż wieczornym spacerom.  Jak ocieplić nasze wnętrza aby miło spędzić jesienne chwile w przytulnej atmosferze domowego ogniska? Sprawdzą się futrzane dodatki i świece.


Pluszowe, miękkie koce, poduszki czy dywany poza tym, że są milutkie w dotyku, są także milutkie dla oka.


Pamiętajcie o zapachu. Świetnie sprawdzą się zapachowe świece lub lampka zapachowa, do której wlewa się olejek i zapala w środku świeczkę tealight. Rozproszone  światło świec z pewnością ociepli przestrzeń pokoju i nada mu przyjazny i przytulny charakter.




Kiedyś kupiłam zestaw do aromaterapii o zapachach przywołujących na myśl święta Bożonarodzeniowe  (już niedługo jak znalazł ;) . Zawierał on 6 olejków zapachowych, lampkę zapachową, świeczki i dwie  drewniane kule zapachowe. Zapach unoszący się w całym domu - cudownie odprężający i relaksujący - to  najprostszy sposób na szybkie ocieplenie wnętrza.

A na koniec przygotowałam dla Was zestawienie włochatych i futerkowych elementów wyposażenia wnętrz :)


6 komentarzy:

  1. ja oszalałam na punkcie futrzanego koca, został wpisany na świąteczną listę prezentów ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić porządny koc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerkowa kanapa z zestawienia to cudko! Już zaczęłam szperać w necie w poszukiwaniu ceny, ale na stronie producenta brak takich danych, więc póki nie walają mi się tysiące pod nogami chyba wolę pozostać w nieświadomości i wyposażyć się w jakieś nakrycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to kanapa jest dostępna na zamówienie, także w innych kolorach a cenę jaką znalazłam...może zacytuję :"9.910,00 €". Rozbolała mnie głowa...

      Usuń
  4. futerkowa kanapa jest prześwietna, ale boję się pomyśleć, jakby wyglądała u mnie po kilku miesiącach użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś to futerko do mnie nie przemawia, chociaż tona poduszek i puchate koce - jak najbardziej tak!

    OdpowiedzUsuń