29 paź 2013

Kolor we wnętrzu: FIOLET


Cudowne fiolety, purpura, szafir to kolory nastrojowe i zmysłowe. Pokój urządzony w tych tonach będzie bardzo dobrze komponował się z błyszczącymi dodatkami, połyskującym jedwabiem i bogatym aksamitem. Tak naprawdę fiolet w połączeniu z wieloma kolorami wygląda świetnie. Może być to soczysta zieleń, słoneczna żółć, turkus, spokojne szarości albo klasyczna biel czy czerń. Wszystko zależy od tego jaki charakter pomieszczenia chcemy uzyskać. 
Mam dla Was dwie propozycje kolorystyczne do pary z fioletem. Pierwszą jest srebro, które pojawia się tutaj w roli dodatków. Połyskujące, srebrzyste elementy wprowadzą do wnętrza nieco chłodniejszy powiew. Wyglądają za to bardzo nowocześnie i elegancko.


 A tutaj moja druga propozycja: fiolet w połączeniu ze złotymi dodatkami. Złoto wprowadza tutaj zdecydowanie więcej przepychu i bogactwa. Takie połączenie kojarzy mi się trochę ze stylem, który określam coco barrococo :) Dużo złota, więcej złota i jeszcze trochę złota.


Fiolet fajnie sprawdzi się we wnętrzach w stylu glamour. W końcu nie można odmówić mu tajemniczości i elegancji :)


Lubicie takie zdecydowane kolory we wnętrzach?

3 komentarze:

  1. Też mam sypialnię w fioletach + ciemny brąz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fiolet :) Mam w swoim salonie sporo fioletowych akcentów, pozostałości po moim fioletowym pokoju w rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie wprowadzam fiolet w swoją przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń