21 paź 2013

Metamorfoza wnętrza





     Lubicie metamorfozy? Ja uwielbiam! To niewiarygodne jak bardzo możemy zmienić wnętrze i nadać mu zupełnie inny charakter za pomocą koloru czy światła. To jak urządzimy nasze mieszkanie ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie. Przedstawiam Wam dzisiaj metamorfozę mojego mieszkania.



 Dawniej było ono ciemne, smutne i przytłaczające. Moim założeniem było wprowadzić do wnętrza trochę koloru i świeżości. Czy to się udało? Oceńcie sami. Ja i mój narzeczony czujemy się tutaj bardzo dobrze, a soczysta zieleń ścian dodaje nam energii każdego dnia.




Koniecznie dajcie znać co myślicie o tej metamorfozie. 
W jakich wnętrzach Wy czujecie się najlepiej?

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! Kolosalna zmiana. Macie bardzo odważne kolory, takie naenergetyzowane ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory odważne, a wszystko zaczęło się od zielonej wykładziny, która w założeniu była stadionową murawą :)

      Usuń
  2. świetna zmiana :) choć przyznam, że najbardziej podoba mi się brak szalików na ścianach ;) świetnie dobrane kolory. mieszkanie wygląda świeżo :)

    OdpowiedzUsuń