25 lis 2013

INSPIRACJE -WESELNA KSIĘGA GOŚCI

źródło: weddingbee.com
Jak Wam minął weekend? Mi ślubnie, weselnie i poprawinowo :) Weselny klimat nadal mi się udziela, więc dziś ślubny wpis. 
Do tej pory najczęściej spotykałam na weselach tradycyjną księgę gości. Jest jednak tak dużo niestandardowych koncepcji, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i zaskoczy gości ciekawym pomysłem. 

Świetną pamiątką dla Młodej Pary będzie plakat, na którym goście mogą pozostawić swój autograf albo odcisk palca :) W ten sposób powstanie trwała pamiątka, którą można powiesić na ścianie obok zdjęć ślubnych.



źródło: peachwik.com

źródło: societybride.com |  luvimages.com

Dla miłośników gier i zabaw ciekawym rozwiązaniem księgi gości będą puzzle lub drewniane elementy gry Jenga. Kiedy po weselu małżonkowie zasiądą do zabawy ze znajomymi czy rodziną, z pewnością miło powspominają weselne chwile czytając życzenia gości. 
 źródło: whiteday.pl | blog.jenniferroger.com










źródło: vuephotographyonline.com | onewed.com | bellapuzzles.com | simplypeachy.com

Fanom muzyki na pewno spodoba się pomysł z gitarą i winylowymi płytami. 



źródło: blogbyrachel.com | weddingbee.com | hrmphotography.com

Dla koneserów wina oryginalnym pomysłem będą butelki wina lub korki. Życzenia gości wypisane złotym markerem na butelkach wyglądają rewelacyjnie! Takie winko można później otworzyć na specjalną okazję, okrągłą rocznicę ślubu albo narodziny dziecka.



źródło: adaytorememberca.com | blog.amyparsons.com







 źródło: lisaferrera.wordpress.com | onewed.com

Ostatnio na weselach bardzo popularna stała się fotobudka. Jest to super pomysł, który od razu mi się spodobał. Fotobudkę można przygotować samemu - wtedy goście robią zdjęcia polaroidem i wklejają je do księgi wraz z życzeniami, albo można skorzystać z oferty profesjonalnej firmy i zamówić taką budkę wraz z obsługą. Takie rozwiązanie jest jednak trochę droższe, ale zdjęcia wychodzą dużo lepiej.  

 źródło: societybride.com | xdn.mrs2be.ie

To jaką księgę gości wybierzemy zależy od naszych upodobań i zainteresowań. Dla pary uwielbiającej podróże może to być duży globus, a dla kogoś kto kocha sport - piłka. Ogranicza nasz tylko wyobraźnia :)



 źródło: twobridsonestonewedding.wordpress.com | connieriggiophotography.com | 
mazelmoments.com | studiobash.com






 źródło: lisaferrera.wordpress.com | decoki.pl | whiteday.pl


Weselna poczta będzie świetną atrakcją dla gości weselnych. Życzenia pisane na maszynie, księga z kolorowymi kopertami, prawdziwa skrzynka na pocztę weselną albo wypisane pocztówki od gości z pewnością urozmaicą każdą weselną zabawę.
















źródło: simplypeachy.com | marthastewart.com | pocztaweselna.blogspot.com














źródło: theknot.com | weddingbee.com

Który pomysł wykorzystalibyście u siebie na weselu?

3 komentarze:

  1. Fotobudka musiałaby być genialna :D kurcze u mnie nigdy nie spotkałam się z żadną wersją księgi gości :/ a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły! Drzewka i Jenga podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż żałuje, że żadnego z tych patentów nie zastosowałam na swoim weselu. ale za to z kartek z życzeniami zamierzam złożyć taki mały segregatorek żeby wszystkie były w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń