14 lis 2013

Pomysł na prezent




Nie wiem jak Wy, ale ja już zaczynam szukać świątecznych prezentów. Do Świąt zostało trochę ponad miesiąc i obiecałam sobie, że w tym roku nie zostawię wszystkiego na ostatnią chwilę. Wyjęłam z szafy karton ze świątecznymi dekoracjami. Tak mnie korci, żeby już je wszystkie wyjąć!! Wstrzymam się jednak jeszcze tydzień albo dwa...


Lubię taki świąteczny klimat...zapach pomarańczy i cynamonu, pierników i świątecznych ciastek. U mnie już suszą się plasterki pomarańczy :) Będą piękną pachnącą dekoracją.




















Przygotowałam kilka propozycji na prezent. Są to prezenty raczej kobiece ;) dla koleżanki czy siostry. Samemu też można sobie sprawić taki prezent oczywiście :)




























A już niedługo pojawią się pomysły na prezent dla naszych kochanych panów :)

A Wy już zaczęliście rozglądać się za upominkami? Może macie ciekawe pomysły na prezent? Ja jak co roku mam do obdarowania trójkę dzieciaczków,siostry, rodziców, narzeczonego, przyjaciółkę...Może coś podpowiecie? Pozdrawiam ciepluuutko :)

1 komentarz:

  1. My rodziców planujemy wysłać gdzieś na weekend, bo w święta mają też 30 rocznicę ślubu;) Teściowi kupimy może szlafrok? bo u nich w domu zimno, a Teściowa szlafrok już dostała przy innej okazji. Nie mam pojęcia co kupić jej tym razem na święta. Między rodzeństwem nie robimy sobie prezentów, jest nas za dużo:P A dzieciaki? hm coś się wymyśli...

    OdpowiedzUsuń