17 lis 2013

Tydzień w zdjęciach #1

 Codziennie robię tyle zdjęć, że ciężko mi je wszystkie ogarnąć. Gromadzę je na karcie pamięci aż skończy się miejsce i zrzucam wszystkie do jednego folderu. Obiecuję sobie, że je kiedyś przejrzę i posegreguję, ale pojawiają się nowe fotki, następne i następne...Dlatego pomyślałam, że cykl TYGODNIA W ZDJĘCIACH pomoże mi rozwiązać mój problem i raz w tygodniu będę miała motywację, żeby uporządkować zrobione zdjęcia w danym tygodniu, zapisać je na dysku, skasować z karty i zrobić miejsce na nowy tydzień :)

Chyba nie trudno się domyślić jakie miasto odwiedziłam w tym tygodniu? Pachnące piernikami! Moje ulubione to te z czarną porzeczką w środku, oblane białą czekoladą - mniam!





















Mimo, że do Świąt jeszcze trochę czasu, ja już słucham "Last Christmas" i suszę plasterki pomarańczy do świątecznych dekoracji ;) Ach, jak pięknie pachnie w całym domu...

















Zobaczcie kto zawitał w tym tygodniu do mojego ogródka. Wyszedł spod sterty suchych liści taki zadowolony. Nawet uśmiechnął się do zdjęcia :)


















Trochę czasu spędziłam znów nad kwiatami z papieru, które posłużą za dekorację mojej sali weselnej. Nazbierały się już ich trzy kartony. Ale końcowy efekt dopiero w czerwcu!






















Sobota minęła bardzo miło na przyszywaniu pięciuset kryształków do mojej weselnej sukni :) Ledwo widzę na oczy. Kryształki śnią mi się po nocach.


















A to coś dla relaksu. Zostało mi kilka stron do końca. Jeśli ktoś nie czytał to polecam.

















Oto co dzisiaj znalazłam w mojej lodówce...?! hm...


















A u Elda cały tydzień wyglądał mniej więcej tak...czyli dzień jak codzień :)

A Wam jak minął tydzień?

1 komentarz: