16 gru 2013

DEKORACJE - INSPIRACJE























Witajcie! Nie było mnie chwilkę. Ostatni tydzień u mnie był pełen pracy, a weekend wyjazdowy. Odwiedziłam Berlin, kilka bożonarodzeniowych jarmarków i przecudny spektakl w Friedrichstadt Palast. O tym niebawem, a tymczasem...wracam z inspiracjami na świąteczne dekoracje.
Bardzo lubię zmieniać dekoracje w moim mieszkaniu. A szczególnie kiedy nadchodzi Boże Narodzenie. Co roku dokupuję nowe świecidełka, bombki, gwiazdki, kokardki. Nadrabiam tym wszystkim brak choinki. Nie lubię sztucznych drzewek, a ponieważ co roku wyjeżdżam na całe święta i sylwestra do rodziców to żywe drzewko też odpada. Natomiast u moich rodziców zawsze jest ogromna pachnąca choinka, którą stroimy wszyscy razem.

A to kilka moich świątecznych dekoracji.
Nie mam choinki, ale za to bombki są! I to na lampie :)



































Złotą kulę zrobiłam z orzechów włoskich. Orzechy przyklejone są klejem na gorąco do styropianowej kuli, pomalowane złotym sprayem i posypane brokatem.

















Jeszcze kilka inspiracji znalezionych w sieci.

























Czy Wy też nie możecie doczekać się Świąt tak jak ja?

1 komentarz:

  1. Mimo, że nie masz choinki ozdoby w Twoim domu dają wystarczający nastrój u mnie choinka już stoi:)

    OdpowiedzUsuń