5 gru 2013

PYTANIA i ODPOWIEDZI


Aaa...!!! Po miesiącu blogowania otrzymałam nominację do Liebster Award. Jest to dla mnie wyróżnienie, które niesamowicie mnie cieszy :) Dziękuję Kasi za nominację! 

1. Czy zastanawiasz się co ludzie powiedzą czy może żyjesz swoim życiem nie zważając na opinię innych?

Staram się żyć swoim życiem nie przejmując się opinią innych. Najważniejsze jest dla mnie to, żeby dobrze czuć się ze sobą i być szczęśliwym, nawet jeśli to się komuś nie podoba. Każdy ma inną receptę na życie i własne szczęście.

2. Co myślisz o kosmetykach naturalnych?

Bardzo lubię naturalne kosmetyki i chętnie je stosuję. Uważam, że natura daje nam wszystko to co najlepsze, dlatego powinniśmy czerpać z niej jak najwięcej.

3. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?

Chyba najbardziej szalonym momentem w moim życiu była przeprowadzka z malutkiego miasteczka do dużego miasta w wieku 15 lat. Sama w wielkim mieście. To były szalone chwile ;)

4. Kto jest twoją inspiracją?

Inspiracją są dla mnie ludzie, którzy mimo przeciwności losu potrafią się uśmiechać, iść dalej, nigdy się nie poddawać i cieszyć się pełnią życia.

5. Gdybyś mogła przywrócić do życia jedna nieżyjącą osobę kto by to był i dlaczego?

Byłby to mój dziadek, który był niesamowicie pogodną osobą. Bardzo chciałabym, żeby mógł być razem z nami w dniu naszego ślubu.

6. Jesteś sową czy skowronkiem? Jak jest u ciebie ze wstawaniem rano?

Zdecydowanie jestem sową i uwielbiam to! Kocham długo spać i wylegiwać się rano w łóżku.

7. Wymień dwie potrawy bez których nie mogłabyś żyć.

Nie mogłabym żyć bez włoskiej kuchni. A jeśli chodzi o potrawy to nie mogłabym się obejść bez spaghetti i makaronu ze szpinakiem. 
Edit. Musiałam mieć chwilową amnezję odpowiadając na to pytanie bo numerem 1 jest u mnie pomidorowa. Na szczęście w porę się opamiętałam :)

8. Co jest dla ciebie oznaką kobiecości?

Oznaką kobiecości wbrew pozorom jest dla mnie siła. Mówi się, że kobieta to słaba płeć, ale tak na prawdę kobiety mają ogromną siłę, która zdumiewa mężczyzn. Zacytuję trochę przydługi ale piękny fragment, który znalazłam kiedyś w sieci:
"Kobiety przezwyciężają trudności, dźwigają ciężary, ale obstają przy szczęściu, miłości i radości. Uśmiechają się kiedy chcą krzyczeć, śpiewają kiedy chcą płakać, płaczą kiedy są szczęśliwe i śmieją się kiedy są zdenerwowane. Walczą o to w co wierzą, sprzeciwiają się niesprawiedliwości, nie zgadzają się na "nie" jako odpowiedz, kiedy wierzą, ze jest lepsze rozwiązanie. Nie kupią sobie nowych butów, ale swoim dzieciom tak... Idą do lekarza z przestraszonym przyjacielem, kochają bezwarunkowo, płaczą kiedy ich dzieci osiągają sukcesy i cieszą się kiedy przyjaciele odnoszą sukcesy. Łamie się im serce kiedy umiera przyjaciel, cierpią kiedy tracą członka rodziny, ale są silne kiedy nie ma skąd wziąć siły. Wiedzą, że objęcie i pocałunek może uzdrowić zranione serce. Kobiety są różnych wielkości, kolorów i kształtów. Prowadzą, latają, chodzą lub wysyłają ci maile żeby powiedzieć ci, że cię kochają. Serce kobiety jest tym co powoduje, ze świat się kreci."

9. Czego nigdy byś nie zjadła?

Nigdy nie zjadłabym robaków, pająków i tego typu "przysmaków"

10. Ile uprawiasz sportu i jaki rodzaj?

Kilka razy w tygodniu biegam i ćwiczę razem z Mel B :)

11. Jak długo już blogujesz i jak do tego doszło?

Mój blog istnieje dopiero od miesiąca. Powstał z potrzeby dzielenia się z innymi tym co robię i tym co lubię. Oraz z chęci uczestniczenia w "blogowym świecie" i poznania innych blogowiczów. Bardzo się cieszę, że tak wiele jest tutaj przemiłych, ciepłych i życzliwych osób.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń