4 sty 2014

BERLIN OŚWIETLONY


Witajcie po długiej świątecznej przerwie. Całe dwa tygodnie spędziłam u rodziców słodko leniuchując :) Dziś przyjechałam już do siebie, ale zanim wrócę do rzeczywistości po 2-tygodniowej labie chcę Wam pokazać mój przedświąteczny wypad do Berlina. Na wspomnienie magicznych bożonarodzeniowych chwil :)
W Berlinie spędziłam cały boży dzień. Było trochę zwiedzania, trochę zakupów, a wieczorem niesamowity spektakl w Friedrichstadt Palast!

























Zwiedziłam dwa bożonarodzeniowe jarmarki pełne pysznego jedzenia, słodyczy, atrakcji i dekoracji. Po spacerze ulicami Berlina zrobiło się trochę chłodno, ale grzane wino na jarmarku skutecznie rozgrzało nawet takiego zmarzlucha jak ja.





















Zachwyciły mnie przepiękne dekoracje i oświetlone ulice. Mimo że nie było śniegu to klimat był niesamowity. Jarmark przeniósł mnie do magicznego świata zabawek, światełek, drewnianych żołnierzyków niczym z bajki.

 Skusilibyście się na papryczkę chili w czekoladzie? :) Dla mnie to totalny kosmos. Wyglądają cudnie, ale nie odważyłam się posmakować. Co innego na przykład taki klucz hydrauliczny czy śrubka...wszystko z czekolady.



























Na mnie jako studentce architektury duże wrażenie zrobiła szklana kopuła Reichstagu (niemieckiego parlamentu). Obfotografowałam ją z każdej możliwej strony :) Jeżeli będziecie w Berlinie to warto poświęcić chwilę i wjechać windą zobaczyć kopułę od środka i piękny widok na całe miasto.


 Po jarmarkach był czas na zakupowe szaleństwo w galerii :) Wpadłam do jednego sklepu z dekoracjami i przepadłam. Spędziłam tam calutki czas wolny i nie miałam dość.


























A wieczorem długo wyczekiwany spektakl! W tym roku byłam na przedstawieniu Berlin ERLEUCHTET czyli Berlin OŚWIETLONY. Bajkowy, pełen blasku i magii spektakl przeniósł nas w inny wymiar. Świat niczym z Las Vegas. Piękne tancerki, stroje, zachwycające akrobacje. Można tak wyliczać w nieskończoność...



www.show-palace.eu

www.show-palace.eu


 Scena  Friedrichstadt Palast - teatru rewiowego w Berlinie - jest największą scenę teatralną świata. Scena jest ruchoma i posiada wysuwany basen oraz płytę lodowiska. Przeżycia niezapomniane!


www.show-palace.eu

www.show-palace.eu

www.show-palace.eu






















W okresie bożonarodzeniowym wystawiane są dwa spektakle. Rok temu byłam na SHOW ME. Równie zachwycający. Było trochę więcej akrobatyki, taniec w wodzie, przepiękny występ pani zawieszonej w powietrzu, tańczącej w strugach deszczu. Przeżycia wręcz nie do opisania. Trzeba to zobaczyć na własne oczy :)
eventim.de
eventim.de

data.baltimoresun

visitberlin.de

warsteiner.de

www.kulturfreak.de

zoe-delay.de


























Jeśli będziecie mieli możliwość wybrać się na spektakl to nie macie co się zastanawiać. Gorąco polecam!

1 komentarz:

  1. Jejku na następną wizytę w Berlinie będę planowała takie przedstawienie! Z każdą wizytą lubię niemiecką stolicę coraz bardziej. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń