16 sty 2014

ORGANIZER ŚLUBNY
















Juuhuuu!!! Suknia ślubna wybrana, zapłacona, zamówiona, zaklepana! Jestem niesamowicie szczęśliwa i w końcu spokojna. Ślub stał się dla mnie w ostatnim czasie mega ważną sprawą... 


Z tej radości postanowiłam zaopatrzyć się w organizer ślubny. Wszystkie organizery jakie oglądałam mają w środku wiele rzeczy, których w ogóle nie potrzebuję, a sprawiają tylko, że jest on gruby i ciężki. Dlatego wydrukowałam swój własny organizer zawierający tylko to co jest mi niezbędne. 
Pierwsze strony to karty terminarza, gdzie wpisuję najważniejsze daty i sprawy do załatwienia takie jak przymiarki sukni czy terminy nauk przedmałżeńskich.





















Dalej jest karta z budżetem i wydatkami związanymi ze ślubem i weselem.  Są tam rubryki gdzie wpisuję wysokość zadatku za daną usługę, całkowity koszt i czy usługa została opłacona w całości.






















Kolejne karty to lista gości, lista zaproszeń z potwierdzeniem przybycia, usadzenie gości przy stole weselnym. Na końcu kilka kart notatnika i kontakty. Wystarczy wszystko razem zbindować i mamy organizer zawierający wszystko czego potrzebujemy. I to za kilka złotych! :)

5 komentarzy:

  1. Świetny kalendarz sobie zmontowałaś. Trzymam kciuki za pomyślną organizację tego wyjątkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam wielką nadzieję, że taki właśnie będzie :)

      Usuń
  2. żałuję, że ja takiego nie miałam jak 2 lata temu zaczęłam organizację TEGO dnia :) dokładnie pamiętam emocje związane z kupnem sukni, zamówieniem zaproszeń, wyborem kwiatów czy wina , cudownie byłoby przeżyć to jeszcze raz! :)
    p.s mija nam 5 miesiąc po ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, a moglabys napisac w jakim programie zrobilas ten organizer? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizer zrobiłam w programie CorelDRAW X5. Wkrótce opracuję kilka wersji i wrzucę poszczególne karty do ściągnięcia, może ktoś skorzysta :) Przydałyby się jeszcze jakieś inne karty organizera?

    OdpowiedzUsuń