6 lut 2014

BYĆ JAK KOT



















Ostatnie dwa miesiące były dla mnie szalone. Spędzone nad pracą magisterską z krótkimi przerwami na sen. Jeszcze chwila i czeka mnie oddanie pracy dyplomowej, egzamin magisterski i oczywiście obrona. Mam tak mało czasu na wszystko, że na bloga póki co zaglądam tylko sporadycznie. Aż wstyd się przyznać ale w mieszkaniu stoją jeszcze mikołaje, wiszą bombki i dekoracje świąteczne :P W tym momencie zaczynam rozumieć pojęcie za krótkiej doby.

Wczoraj dostałam aż dwie nominacje do Liebster Award. Dwie w jednym dniu! Mimo, że nie jest to dla mnie najlepszy moment to dziękuję za nominację! Bardzo się z nich cieszę :) Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na Wasze pytania. Jak tylko ogarnę wszystkie sprawy związane ze studiami i zostanę już panią magister to na pewno będę pojawiała się tutaj częściej :) Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Super! Powodzenia na magisterce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żebyś szybciutko się uporała z magisterką i pisała częściej :) no i powodzenia na obronie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo :) Już nie mogę doczekać się momentu kiedy będę mogła powiedzieć - "jak szybko minęły te studia" :)

      Usuń
  3. To powodzenia oby poszło gładko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest super! dopracowany, estetyczny, piękne zdjęcia, ciekawa treść - aż miło tu przebywać. Cieszę się że do Ciebie zajrzałam, dodaje do obserwowanych żeby być na bierząco: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, bardzo mi miło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń