6 mar 2014

DARMOWY ORGANIZER ŚLUBNY




















Dla dziewczyn, które tak jak ja przygotowują się właśnie do tego jednego z najważniejszych dni w życiu :) przygotowałam Organizer Ślubny do ściągnięcia i wydrukowania. Opracowałam dwie wersje z kilkoma kartami. Możecie je ułożyć w dowolnej kolejności, wydrukować te karty, które będą Wam przydatne i po prostu zbindować.


Mój organizer ślubny możecie obejrzeć tutaj. Przyznam, że zrobiłam go wtedy na szybko. Do organizerów dla Was przyłożyłam się lepiej :)

Każda strona kalendarza opracowana jest na jeden miesiąc. Możecie wpisać nazwę miesiąca, a niepotrzebne dni wykreślić.







W środku znajdują się również karty poświęcone wydatkom ślubnym, liście gości, zaproszeń, kontakty i notatki. Mam nadzieję, że organizer będzie przydatny :)

Organizer "Słodka piwonia" do ściągnięcia: TU
Organizer "Lawendowy diament" do ściągnięcia: TU

Piszcie czy organizer jest Wam przydatny, czy przydałyby się Wam jeszcze jakieś inne karty. Czekam na wszelkie uwagi, opinie i sugestie. Postaram się go udoskonalić dla Was bo ja drugiego wesela nie planuję :)



7 komentarzy:

  1. Jej świetny ten organizer :) "Lawentowy diament" już się drukuje, co prawda na razie jeszcze ostro nie planujemy, ale powoli zaczynamy coś robić w tym kierunku więc taki organizer będzie jak znalazł :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :). Przez jaki program można otworzyć te pliki ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Pliki zapisane sa w formacie .png czyli otwiera je normalna przegladarka fotografii systemu Windows. Wchodząc na stronę, z której pobierasz plik musisz klikąc strzałkę z taką kreseczką (pobierz) - znajduje sie ona na górze ekranu na środku nad białą ramką. Wtedy plik ściągnie się na Twój komputer. Później wystarczy je rozpakowac przez WinRAR i wydrukowac. Jeśli będziesz miała problem to pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ściągnęłam darmowe organizery. Chciałabym się dowiedzieć, czy zrobiłam coś źle, czy tyle po prostu udostępniłaś, bo po rozpakowaniu mam raptem kilka stron bardziej w stylu notatnika. Spodziewałam się kilku stron do wypełniania jakiś gotowych szablonów do wypełnienia jak to bywa w notatnikach a na tych stronach mam tylko np. telefony i pełnio miejsc wolnych. Nie narzekam bo za darmo i za to bardzo dziękuje, ale chce się upewnić buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ściągnięcia jest uniwersalny kalendarz, czyli drukujesz tyle stron ile potrzebujesz, dalej kontakty, lista gości, lista zaproszeń, tabela z wydatkami ślubnymi oraz okładka. Jest to organizer, który stworzyłam na własne potrzeby, po prostu nie potrzebowałam więcej. Jeśli macie jakieś sugestie, jakie strony by się jeszcze przydały, czy chcielibyście coś zmienić to śmiało możecie dać znać w komentarzach. W miarę możliwości spróbuję ulepszyć organizer :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczne organizery! Dla mnie też bardzo przydatne, te gotowe do kupienia zawierają mnóstwo zbędnych rzeczy. Jak dla mnie idealne, dziękuję, za ich udostępnienie do ściągnięcia. Jola

    OdpowiedzUsuń