6 mar 2014

LIEBSTER AWARD po raz II i III























Obrona zaliczona na 5! Jestem już szczęśliwą panią magister inżynier architekt :) Obiecałam odpowiedzieć dziewczynom na ich pytania, więc wracam z odpowiedziami na Liebster Award.

Pierwsza nominacja od http://mojwymarzonycountryslub.blogspot.com/

1. Co Cię skłoniło do podjęcia próby pisania bloga?
Blog powstał z potrzeby dzielenia się z innymi tym co robię i tym co lubię. Oraz z chęci uczestniczenia w "blogowym świecie" i poznania innych blogowiczów. 
2. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Pisanie bloga jest dla mnie dobrą zabawą i miłą odskocznią od codziennych obowiązków.
3.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Mój numer 1 to zupa pomidorowa :)
4. Czym zajmujesz się na co dzień?
Właśnie ukończyłam moje 5,5-letnie studia, więc póki co planuję się porządnie wyspać :)
5. Kto na co dzień Cię inspiruje?
Inspiracją są dla mnie ludzie, którzy mimo przeciwności losu potrafią się uśmiechać, iść dalej, nigdy się nie poddawać i cieszyć się pełnią życia.
6. Jaki masz znak zodiaku?
Panna
7. Czy masz jakieś pasje?
Moją pasją jest fotografia, gotowanie, projektowanie wnętrz, podróże....
8. Czy czujesz się szczęśliwym człowiekiem?
Czuję się najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi! :)
9. Co myślisz o moim blogu?
Lubię śledzić blogi o tematyce ślubno-weselnej, więc jest dla mnie ciekawy i chętnie zaglądam zobaczyć co  nowego w przygotowaniach do Twojego ślubu. 
10. Czy Twoje marzenia się spełniły? czy je dopiero spełniasz?
Niektóre z moich marzeń już się spełniły, a niektóre jeszcze przede mną. 

11. Lubisz mnie?
Nie znam Cię, więc trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Staram się być pozytywnie nastawiona do wszystkich ludzi :)

Druga nominacja od http://niewielezawiele.blogspot.com

1. Czy marzenia są potrzebne?
Jasne, że tak.  Marzenia dają dużo szczęścia.
2.  Co natchnęło Cię do założenia bloga?
Blog powstał z potrzeby dzielenia się z innymi tym co robię i tym co lubię. Oraz z chęci uczestniczenia w "blogowym świecie" i poznania innych blogowiczów. 
3. Jak wygląda Twój wymarzony świat?
W moim wymarzonym świecie nie ma zła - nie ma chorób, biedy, nienawiści, głodu, tragedii... 
4. Ulubiona polska piosenka?
Nie mam jednej ulubionej polskiej piosenki. Jest ich bardzo wiele.
5. Co to jest szczęście?
Szczęście to taki stan ducha, kiedy jesteśmy spokojni, pogodni i uśmiechnięci :)
6. Czy jesteś patriotką? Jak to okazujesz?
Szanuję swój kraj, jego symbole narodowe i tradycje. 
7. Czym się zajmujesz?
Obecnie zajmuję się przygotowaniami do mojego ślubu.
8. Jakie masz hobby?
Moją pasją jest fotografia, gotowanie, projektowanie wnętrz, podróże....
9. Co sądzisz o moim blogu?
Podoba mi się obecne tło bloga :)
10. Próbujesz czasem uciec od problemów czy jednak je rozwiązujesz?
Staram się je rozwiązywać.
11. Co to znaczy kochać?
Trudno to opisać. Trzeba to czuć i tyle :)

2 komentarze: